Hemma från Axel!

Helluu nu är jag hemma från Axel! :)

Vi har typ suttit lite vid datorn och kollat på epa-traktorer (weei, skitkul! -.-), ätit lunch, myst, varit med Sanna och Joel Antman, spelat kort, jag och Sanna kollade när killarna gjorde chokladmuffins (!!), ätit middag allihopa, sedan pratade jag, Axel, Sanna och Karin om allt från att bränna gräs till medium och spöken medans Arvid, Joel och Olle var på bandyn. Innan jag åkte gjorde sig alla fina inför Idas födelsekalas och jag åkte hem. :)

Btw Ida jag lovar att du kommer bli chockad kanske lite rädd utav presenten från Arvid. ;) Synd att jag inte kommer få se din min bara. (a)

Jag glömde bort det där med att ta bilder på mig och Axel. Eller ja jag kom på det i slutet med tyvärr vare bara Olle som ville vara med på bild. Axel ville inte! :( Mene aja ska tvinga honom någon annan gång. ;) Han var ju så fin innan jag gick, min snygging.

Mene aja.. Just nu funderar jag på att dra till Lokalen men ska läsa lite tidningar först.. ;) Så vi ses nog senare alla? :)

kysss .



Kommentarer
Postat av: Ida

Uh, vi kan säga så här: När Arvid kliver in med en låda och ett lite väl avslöjande flin så börjar man få onda aningar. Sen när pappret är fasthäftat på en plastlåda, och man börjar fundera lite på vad det är Arvid gjort på lovet, ja, då är saken klar. Jag gläntade lite lätt på locket på att förvissa mig om saken, och har man sett! En ful, äcklig fisk var det visst! Tänka sig! Det är kul kusiner man har! Suck! -.-

2010-04-09 @ 23:07:30
Postat av: Lina

Haha, ååh jag skulle vilja sett det! Hah, de hade ju ingen tejp så dem fick ju häfta och limma. ;) Det var dock inte så förvånade att det var från Arvid. ;) Haha, du har ju roliga kusiner! ^^ Jag skulle varit dä och sett det bara, så kul!

2010-04-09 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0