Lokalen tonight, yeaah!

Hellu!

Det var skitkul på Lokalen idag. ;) Jag skrattade typ åt allt möjligt i slutet och var allmänt flummig. (a) Marcus försökte kväva mig med en kudde samtidigt som Ebba kittlade mig ett tag. Haha, eller Marcus höll mer kudden mot mig eftersom jag verkligen tjöt av skratt och han försökte dämpa ljudet liksom.

Sedan så lyssnade vi när Tobbe och Freja berättade om fallskärmskursen, ganska intressant. :) De verkar ha haft kul där! Synd att jag inte gick det för det verkade skitkul, tänk att liksom flyga 1000 meter upp i luften från skutan! :o

Jag typ skrattade hela tiden i slutet och var bara konstig, alla ba: "eeh, jaha.. normal brud?" (a) Mene aja det va nice. Men nu måste jag sovelisova hörni. Btw.. Kommer sakna Sarah sjukt mkt! Hon åker ju imorgon kväll till Västerås så jag sa hejdå idag till henne! :(<3 Kmr sakna dig.. Sedan så hoppas jag att min lilla Ronja mår bättre snart, du var ju lite ledsen idag.. Säg bara till om du vill prata, bby. <3

Btw.. Jag diggar den här som jag tror Josefin Salming har kommit på. Sjukt bra dikt! ;)
"Livet är kort. Bryt regler, förlåt snabbt, kyss långsamt, älska sant, skratta okontrollerat och ångra aldrig något som har fått dig att le."

Live well, live much and laugh often


Men nu måste jag sovelisova för imorgon
blir det troligen skotertur så godnattie på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0