Välkommen till vår nya blogg!

Hejhej allihopa!

Jag har ju lagt ner min blogg meadore.blogg.se tidigare idag eftersom jag inte kände att jag hade tid för att uppdatera en egen blogg.. Under dagen när jag gick på byn med min lilla vovve så fick jag en idé om att Lina och jag kunde skaffa en blogg tillsammans eftersom hon lade ner sin blogg hanssonlina.blogg.se för några månader sedan..

Ex:
När jag inte känner för att blogga så kan ju alltid Lina göra det eller tvärtom! :) Perfekt!

Jag berättade sedan för Lina om det när hon kom hem från skidbacken och hon tyckte det lät roligt så nu är tvillingarna Hansson tillbaka här igen i bloggvärlden! ^^,

Eftersom vi är två som bloggar nu så kommer det ju komma fler inlägg om våra dagar och vad vi tycker och tänker kring saker och ting och då blir det ju mycket roligare att följa bloggen! :)

Vi ses senare!
Pusss <3
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0