Varför är fredag så nära måndag men måndag så långt ifrån fredag?

Okej, då var påsklovet och praoveckan slut och jag längtar redan efter helgen! Idag var det ju första skoldagen efter två veckor utan skola.. Bläääheee! Jag har lite ångest över allt plugg men det kommer nog ordna sig hoppas jag..
Image and video hosting by TinyPic

Allt det här är inom tre veckor:

- Teknikuppsats
- Svenskaprov - skrivregler.
- Svenska-artikel
- Bokrecension
- Engelska-artikel
- Idrottspappret (borta?!)
- Idrottsuppvärmning
- NO-råoljauppsats
- Matteprov
- SO-redovisning
- Franskaprov


Älskar mitt liv, verkligen... -.-'

Det var faktiskt rätt roligt idag i skolan bortsett från alla lektioner.. :) Det var ju bara jag, Lina och Mette som var tjejer ifrån 8:2 - alla andra var lediga eller sjuka men de flesta av killarna var där! Jag orkar inte gå in så mycket på detaljer men nu ska jag fixa lite här hemma så det får komma ett litet roligare inlägg ikväll - det här var väl bara ännu ett tråkigt och skoltrött inlägg - sorry you guys! <3
 

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0