3e Augusti..?

Jaha... snart börjar ju typ skola också, börjar vi den 23e? Kul.. Mindre än en månad kvar innan helvetet sätter igång och jag har verkligen ingen lust! :( Aja, får leva här och nu helt enkelt, det gör jag bäst i. Ebba har varit här ungefär hela dagen och vi har inte gjort någonting men hon skulle upp och äta middag nu.. Mamma och Peter har stuckit iväg på sin egna lilla resa och Nancy är på hunddagis. Lina drar också till Sundsvall och Axel imorgon. Ensam hemma? Yaaaaho! Mina föräldrar litar inte på mig så jag har ju några som håller uppsikt över mig. Toppen.. Några vakter från Tott?! Dessutom håller Håkan, Marina och Jocke koll också.. -.- Vad kan hända för hemskt här i lilla Åre.. Suck.. Aja, Tanya kommer hit snart vid kl 18:00 och då är nog även Ebba tillbaka igen så jag ska nog försöka hinna med att fixa det ena och det andra här hemma innan dess. Jag är lite irriterad just nu om folket undrar.. Ni vill nog inte höra på mer så jag kilar nu, puss!
Ser jag ut som en opålitlig tonåring? Ebba svarade "ja", jag som hade hoppas på ett nej! :(

Kommentarer
Postat av: Teresehh

sv; Okej det låter kul! :) Tack så mycket, den var good också ;p

2010-08-03 @ 17:34:31
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0