Arvid, du gjorde min dag!

Idag innan jag skulle åka tillbaka hem till Åre med Axel, Karin och Arvid så visade Arvid (Axels lillebror) mig hans lådbil. Den var jättefint och han hade gjort den asbra!. Han såg så himla söt ut där han satt och tittade på mig med sina glimrade ögon. Sedan vänder han sig om och sa bara: "Nu ska du få se" och då satte han på den här låten. Jag typ dog! Han bara satt där och log och såg hur gullig ut som helst medans låten spelades. Jag kunde typ inte sluta le!


Jag har typ aldrig "lyssnat" (bara hört, om ni förstår vad jag menar) på den här låten innan.. men nu gör jag det. Arvid, du gjorde typ min dag i det där ögonblicken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0