Axel är tråkig! :(

Heysan alla!
Idag så var jag på mopedkurs på morgonen.. Vaknade klockan 07:00! Mirakel?! Och snart ska man gå upp så tidigt varje dag. P-A-L-L-A-! o.o Jag var där med Nikki iaf och hon körde 3/4 och jag som bara hade två gånger kvar fick inte köra.. Jag har liksom en special moped eftersom jag är så kort. (a) hihi! Men den fungerade inte just idag så jag fick inte köra mina två sista. :( Men ska göra det på onsdag eller fredag nästa vecka istället. :) Men iaf så satt jag och gjorde teori istället, höhö. Fick 19 fel av 100, ganska okej ändå. :)
När vi kom hem så började resten av familjen att fixa och hålla på inför den spontana resan till Stockholm? haha. (; Jag följde nt med utan har barnvakten Axel här.. Jag får typ inte bo själv hemma? Så min pojkvän sover alltså hos mig.. ;) Han ligger däruppe och sover nu den tråkmånsen. Han ville att jag skulle komma och sova med honom men jag vägrade. (a) Axel är så jobbig när han sover.. Alltså seriöst han rycker, pratar, vrider o vänder sig hela tiden i sömnen! Det är nästan omöjligt att sova med honom ibland. Mene blev lite sur på honom i början för trodde han skulle komma mycket tidigare till mig men han kom 22:00 typ.. Man ba: "Kul.." Mene aja.. kanske ska gå upp nu och göra honom sällskap.. Han sover säkert tungt! Han kommer ju typ bli sur på mig när jag kommer dit upp och säger att jag vill ha kärlek. *buhuhu* :'c Sadface.. Mene aja, ciao på er!
jag idag när jag spela guitar hero! ;)

Kommentarer
Postat av: Hilma

Haha, axel är som Fredrik då, pratar också i sömnen och kan typ inte ligga still xp <3

2010-08-22 @ 14:36:04
URL: http://hhilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0