Axel och jag bråkade på ett annorlunda sätt..

Chacha bloggen.. Driv.. (;
Nerå mene.. aa fast näe. Iaf igår så när jag satt och spelade guitar hero här i min ensamhet så bestämde jag och Axel att jag skulle sova hos honom. :) Fast det var Olle så kom och hämtade mig, haha. Tack Ollis! ;) Axel befann sig hos Nygrens just då så jag och Olle åkte dit och upptäckte att det fanns kladdkaka! :D Så vi mumsade i oss det och sedan satt vi en stund och pratade allihopa. (Jag, Emmy, Engelina, Axel, Arvid och Olle.. Emil sov den busen)
Mene efter det så drog jag och Jonsson bröderna hem till dem istället och spelade lite bilspel och sen gick vi och la oss. Jag blev jättesur på Axel när vi sov! Alltså ärligt, haha det var helt sjukt.. Han och jag sov tillsammans.. Han hade somnat men inte jag men ändå så pratade vi med varandra! Axel ba: "Alltså Lina jag håller på att fixa med min lägenhet i Järpen just nu så jag kan inte vara med dig nu!" Jag ba: "Du sätter alltid mig i andra hand!" Han ba: "Men alltså.. Lina börja inte med det där nu igen!" Jag ba: "Du är dum!" Han ba: "Alltså.. åh, Lina sluta nu.. Kan du inte hjälpa till istället?" Jag ba: "men Axel, du sover just nuu!? Kan inte du förstå det..? DU DRÖMMER!" han ba: "Men nej det gör jag inte?!" Jag ba: "Men jo det gör du!" och så fortsatte det typ så tills han inte svarade längre.. :( Haha, jag var typ fett sur då så jag hotade honom med att jag skulle gå och lägga mig inne hos Olle eller Arvid istället. (a) Mene på morgonen så kom han typ inte ihåg att vi hade bråkat.. inte så konstigt kanske eftersom han sov men aa. Haha, alltså fattar ni hur sjukt det var? Jag var klarvaken och han inte alls vid medvetandet men ändå så snackade vi och bråkade? haha, stööööört. Imorse så spelade vi typ mer bilspel och så packade typ Axel mer saker inför lägenheten i Järpen och sen så skjutsade de hem mig. (: Mene nu mååste jag gå ut me nanc så ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0