CRIBS

Hejhej!
Just nu sitter jag, Jocke och Lina och ser på tv:e och Nancy ligger här bredvid också. Vi kollar på CRIBS, ni vet? Programmet som handlar om när man får se kändisarnas hus. Är det bara jag som tycker att nästan alla kändisar har stora men otroligt tråkiga och gamla hus? Vart är allt moderna? Trist! Aja, var ute med Nancy för en timme sedan också och träffade en man jag brukade träffa ibland på isen med hunden i vintras, otroligt trevlig! Det är så synd om honom eftersom han har en slags deprisson som han inte kan placera och inte verkar kunna bota, han har gjort 50 elchocker för att kunna bli bra. Det är närmare 80% som blivit återställda igenom den behandlingen men han är en av de 20% som inte blir det. Stackarn.. :/ Jaja, nu ska jag fortsätta se på tv:e så vi får höras senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0