frågooor

133 tonårsfrågor.

- Tio frågor om dig själv

Namn? Lina Hansson
När fyller du år? 9 december 1994
Några piercingar? nepp, inga
Vad har du på dig just nu? shorts och bikini

Vilken årstid är bäst? alla är härliga på sina sätt.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova tills jag känner mig utvilad på en ledig dag och sedan vara med kompisar. =)
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är sjukt ärlig
Vad är du bra på? skratta I guess? (;
Vem älskar du mest på denna jorden? Axel, min familj och vännerna. =)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på.. Men typ tsm med någon.

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Axel vet mkt som jag inte skulle berätta för någon annan. Men annars Sarah, Ronja och Johannes. (även min f.d bästis Marcus)
Vem är den roligaste av dina vänner? Åh gud det vet jag inte.. haha!

Vem är snyggast av dina vänner? Alla! (;
Vem är mest partyprisse? vennee. ;o

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Saga, Ebba, Tove och Mamma. (Även pappa)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Nja, ena är död.

Vem är farligast i din familj? Helt klart Tove.
Vem ser roligast ut i din familj? jag (;
Vem är coolast? mee (aa)
vem sover du oftast med? Nancy! =)
Roligaste kvällen med familjen? åh vet inte.. våra middagar tsm brukar vara roliga! =)

10 frågor om idag

Vad har du gjort? Skulle till greningen men blev inte så.. Var med Ebba en stund sen har jag inte gjort så mkt.. Snackat med Nikki, käkat och varit med Tove.
Vad ska du göra nu? Fortsätta me de här frågorna kanske?
Har du gjort något dåligt idag? ja, blivit förbannad.
har du gjort  något bra idag? de tkr jag inte.
Vad har du ätit idag? köttfärssås o spagetti
Har du duschat idag? nej, igår
Är du trött nu? mm..
Vad händer idag? Inget, som vanligt. *emo*
Går du i skolan? Ja, men det e sommarlov nu
Har du varit i skolan idag; som sagt, sommarlov


- ANNAT

Hur mår du just nu? Sådär
Har du piercat dig? nej

Är du hungrig nu? åt nyss
Vad är klockan nu just nu? 18:15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, bdb och msn

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Axel
Vem ringde du senast? Axel tror jag? ;o

Vem sms:a till dig senast? vet inte.. min mobil är vattenskadad
Vem  sms:a du till senast? mobil = vattenskadad


-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? någon timme sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? typ 5 år sen




- ÖVRIGT
Gillar du punk? lite, men nt speciellt
Har du sminkat dig idag? ja


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? näe (;
Vilket är ditt favoritband/rtist? vet inte (; många?
Vad gillar du för musik? blandad


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? japp.
Har du fler än 3 jeans? a
Har du fler än 5 tröjor? jao




- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? aa
Använder du wax? näe
Använder du ögonskugga? njae

Använder du kajal? nep
Använder du hårspray? aa
Använder du volymspray? har gjort
Använder du mousse? har gjort
Använder du deodorant? jaao
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? japp
Använder du läppglans/läppstift? när jag orkar
Använder du brunkräm? nja, foundation ibland..
Använder du rouge? njae nt så ofta
Uppsatt hår eller hängande? hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0