Gårdagen, Östersund och Lokalen!

Helluu!
Igår var jag i Östersund med Ronja, Tove och Ebba. Jag köpte en t-shirt, två leggings och en ring. ;) Det var typ rätt svårt att hitta något.. Mene det hittade jag iaf! Vi träffade även Karin, Arvid, Wissing, Charlie och hennes kompisar i Östersund. Trevligt, trevligt! (: Det var rätt kul att vara i Östersund och gå runt i alla butikerna men shiit vad man blev trött i fötterna efter ett tag, pjufh. ;o
Mene efter Östersund så drog vi till Lokalen. Det var rätt segt där ett tag men sen blev det rätt kul och i slutet kollade vi på skräckfilmen SAW. Asså.. Saw filmerna är inte läskiga utan obehagliga tycker jag. Inte direkt så kul att gå igenom all den där smärtan för att antingen att få leva eller dö.
Mene sen drog jag hem och typ somnade rätt tidigt (för att vara jag asså) haha. Mene hmm, idag vet jag inte vad jag ska göra.. Chilla typ? :) <3 Mene ni får ha det så gött alla läsare, pusspuss.
jag igår! :)

Kommentarer
Postat av: charlie

hah, blev lite knas där efter ett tag när jag var tvungen att dra :')

men det va superruuligt att ni kom in, det borde ni göra oftare ju! :)

<33

2010-08-31 @ 22:10:02
URL: http://charlieemma.blogg.se/
Postat av: charlie

hah, blev lite knas där efter ett tag när jag var tvungen att dra :')

men det va superruuligt att ni kom in, det borde ni göra oftare ju! :)

<33

2010-08-31 @ 22:10:59
URL: http://charlieemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0