Hemma från grillningen som vi hade ikväll!

Hellu!
Jag kom precis hem från Duved. ;) Jag och min kille Axel bestämde oss för att vi allihopa (jag, Ebba, Tove, Sarah, Ronja, Johannes, Olle och Axel) skulle grilla ikväll vid elljusspåret. Det var mysigt och kul att ha alla samlade igen! :) Jag har saknat det. Vi alla fick även en tur med Olles "MB" men mer säger jag inte.. ;) Det är fortfarande lite "Schsch" över det, hihi. :) Innan vi drog hem så spelade vi "trodde du ja", det var ganska kul! ;) Men nu ska jag nog sova.. Lite kort uppdatering! Imorgon så ska vi allihopa hänga vid stranden och bada och senare på kvällen ska vi kanske tälta, awesome huh? ;) Men aja, puss på er alla! :)

Kommentarer
Postat av: ronja

Även att du glömde mig?! ;O

2010-08-17 @ 12:08:01
Postat av: ronja

Även att du glömde mig!?! :O

2010-08-17 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0