Jag saknar Tor&Petter! :( <3

Åh just nu fick jag verkligen en jättesaknad efter mina kusiner Tor&Petter! :( <3 Jag minns alla gånger vi var och hälsade på dem i Hoveberg och bodde där under en vecka eller så. Tove och jag lekte alltid med Petters marsvin Pärlan och kollade när de spelade "warhammer" eller något. Haha! Sen så spelade vi alltid hockeyspel hemma hos dem. :) Varje gång jag ser ett hockeyspel så tänker jag faktiskt på Tor&Petter. :) Jag minns också alltid på kvällarna när vi alla fyra (Jag, Tove, Tor och Petter) stod och borstade tänderna i badrummet tillsammans allihopa! Jag vet inte varför jag minns det.. Men det var liksom roligt att se alla med munnen full av skummande tandkräm och trängas framför spegeln. Jag kommer aldrig att glömma det! :) Sen minns jag att Petter var jättekittlig under armarna och fötterna så Tove och jag skulle alltid kittla ihjäl honom. Tor var inte alls kittlig, det var verkligen omöjligt! haha. Jag saknar deras dialekt också.. Riktigt jämskt! Men jag kommer troligen träffa dem nu i vinter igen.. Det var verkligen jättelänge sen nu! Jag saknar dem. :( <3 Jag har precis addat dem båda på facebook, jag hade inte dem innan. Men just nu är båda två någonting med 20år.. Hah gamla! ;) Men ni kommer alltid vara bland mina favorit kusiner, jag älskar er! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0