Lina, Tove, Ebba och Ronja här!

Sho bree!
Kom nyss hem från byn med Ebba, Ronja och Tove. (; Vi var väl mkt med allt o alla och hade värsta konversationen om eeh.. bröst? ahahahha. I don't know why? Mene vi kom fram till att de kan vara superjobbigt att ha det ibland och att det typ är så jävla skönt att knäppa av den där BH:n på kvällen. I'm lovin' it! ;) <3 Mene just nu sitter vi och kollar på Sex and the city (!!) kärlek på det. Så jag ska väl ta och koncentrera mig på det nu så ciao på er läsare!
haha sjukt kul video när ebba åker berg och dalbana med en av mina effekter på min dator.. effekten är lite dålig men haha ändå så sjukt kul! Mene hon spelade in den här videon klockan 04:00 på natten så det e därför hon e som hon e mene haha ändå sjukt kul! ;D <3

Kommentarer
Postat av: ronja

ahahahahahahaahahahahaahahahahahaahah

2010-08-13 @ 11:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0