Min dag + boktips "Utan ett ord"

Tja fan!
Idag så har L to the ina varit med Tanya, Johannes, Tove, Fredrik och Hampus! haha, ja var fett osocial i början eftersom jag läste en fett spännande bok som heter "Utan ett ord". Den rekommenderas verkligen, superbra! Man kom in i den fort och den var sjukt spännande. Det var Ebba (www.ebbahansson.devote.se) som visade mig den. :) Det handlar om en tjej som heter Cynthia vars föräldrar försvinner en dag från deras hem. Hon blir totalt övergiven och lämnad i sitt hus utan att förstå varför eller vad som egentligen hände. Hon lever sitt liv med ett stort frågetecken och kan inte släppa det förflutna som hände den där dagen. 25år senare deltar hon i ett tv program som heter "Deadline" och några veckor ringer en person hem till henne och säger "Din familj förlåter dig för det du har gjort och säger att hon ska lämna det förflutna" Men detta gör så att hon inte vill ge upp. Men egentligen kanske det vore bäst för henne att lämna det förflutna som förflutet. Jag ska inte avslöja mer men den var sjukt bra! Egentligen är det hennes make Terry man följer genom allting. Det är liksom hans tankar och han som berättar allt som händer. :) Men den är sjuukt bra!
hahah. Mene efter jag läst ut den blev ja social igen och vi hade det roligt resten av dagen. Vi ska vara med dem imorgon igen så bäst att sova  nu, pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0