Movietime and 118800

Hejhej!
Idag har jag typ sovit hela dagen och nu på kvällen har vi sett Snabba Cash och The Stepfather. Jag tyckte inte Snabba Cash var så bra eftersom det bara handlade om död, knarkning och pengar. Inte riktigt min stil helt enkelt. The stepfather var däremot bra, Penn Bagley från Gossip Girl spelade ju sonen Micheal i filmen så det var också nice att se honom någon annastans i tvrutan. Lite läskigt ändå, jag har ju en styvpappa.. Hoppas inte Peter är så hemsk, haha!
Jag är faktiskt ganska sur också, jag har ju mina skäl och det är nog inte så roligt att vara omkring mig just nu.. Det kan nog Ebba intyga på. Jag skickade iallafall ett sms också till 118800 som alla andra bloggare gör eftersom jag inte har något annat för mig och frågade vem jag var och då fick jag svaret:
"En tjej med stor potential men som inte kommer fram riktigt i livet. Hon är otroligt charmig och söt men är aningen för blyg för att få folk att förstå hennes karisma och intelligens. Med lite mer skinn på näsan och mer självförtroende kan hon gå hur långt som helst och bli precis vad hon vill"
Det lät väl ganska bra? Aja, är lite irriterad just nu så ska tröstäta eller någonting, haha. Hejdå så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0