Precis duschat

Heysan bloggen (!!)
Har en sån där turban på huvudet just nu så håret ska torka men haha, fyfan vad ont det gör i nacken nu! :c Turban vara tung och min nacke vara svag. ;) Ja, mene det är ju inte så svårt att gissa varför jag har en turban på huvudet inte sant? Har såklart badat och tvättat mig! "Jag badar i mitt badkar, jag är glad igen! Tvätta bort problemen, det var så längesen!" hahah. Åh älska! :)

Just nu sitter jag och kollar på värsta grymma tåget till Sundsvall imorgon! :D Jag ska ju till min pojkvän Axel hade jag tänkt. Det tåget går värsta perfekta tiderna dessutom mellan 14:10-17:58! Awesome right? :)

Menmen, måste snacka lite mer med mamma och lalala. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Jag är uppe så sjukt sent på nätterna och vaknar massa sent på dagarna! :o Men jag kanske ska vara med Tanya och Tobbe? Aja, vi får seee. :) Nuu CHILLA! :D Sommarlov ju. Kärlek på det! <3

Jag juust nuuuh! :) haha ser ut som en alien. ;o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0