Sundsvall imorgon!

Imorgon så drar jag till Sundsvall och då lär det inte bli så mycket bloggning. Jag ska åka tåg imorgon klockan 14:10 (typ aldrig åkt tåg ehhe) och sen kommer jag fram till Sundsvall runt 18:00.. Varför jag åker till Sundsvall är såklart för att träffa Axel och vara på hans sommarställe. :) Jag ska vara där till på söndag tror jag. Så det är nice! Mene jag är typ fett nervös?! hahaha. Tänk om tåget bara åker iväg utan mig? Liksom det stannar inte vid stationen?! Eller typ om det kommer fram ngn snuskgubbe på tåget och ba sitter och snackar med en? Asså åååh! :( Jag ska alltid hålla på att skrämma upp mig själv. OKEJ LINA DET KOMMER GÅ BRAAA!!! --> Inse det. <-- Men iaf, jag har packat någorlunda klart nu och ska snart sova.. Så jaa, hejdå and wish me good luck everybody! pusssss.

Kommentarer
Postat av: charlie

hahahah lycka till med det oehört svåra du ska göra ;') <3

2010-08-05 @ 04:24:41
URL: http://charlieemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0