update okey?

Heyhey!

Har precis kommit hem från några ärenden på byn med min älskade mammaa! Vi har skickat ett stort paket med kläder till min kära mormor, handlat och fixat ngt annat med posten. Sen så har jag lagat mat till mig och Tove och fixat med annat.. Nu snart så kommer Ebbaaa, vettefan vad vi ska göra men det e tur att vi e bra på att underhålla oss själva. ;) SHIIIET VILKET INTRESSANT INLÄGG! Btw så kom söta och underbara Ronja hem igår så det ska väl lekas med henne ngn dag och till helgen kommer två andra sötisar hem och det är Axel och Sarah, awesome huh?! :) I like it anyway. Men nu ska jag sluta tråka ut er med mina underhållande inlägg och ist bjussa på lite bilder. ååh, vad jag är snäääll. *hosthost*
och ja, jag har bytt tröja! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0