I väntan på kusin, yaao!

SHOO BREE!
Just nu sitter jag och Tove i vårat fantastiska kök och väntar på våran kära kusin Ebba Hansson! :) Vi ska dra in på byn och ha "dinerparty" HAHAHAHA. (Johannes, Nässil, Tanya och Hampus fattar nog) Tove sitter just nu och läser en artikel i Solo som heter "Killarnas sexminnen" ahaha, hon ba: "oooh!" Haha nu så sa hon ba: "Skrev du ner det i bloggen?" jag ba: "jaaa!" hon ba: "hahah, men det är kul ju!" Mene jag och Tove har typ hängt på stranden hela dan och bara schtekt. ;) Men nu ska jag leta upp lite pengar bland gömmorna (a) och sen dra ut så kysss på er alla!!1
jag och ebba för några dagar sen.. hahaha bäst video! "this is why I'm hot!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0