Till dig från mig! <3

Jag skulle vilja ge en hyllning till världens bästa kille i hela världen! Det är nog inte så svårt för er att gissa vem denna hyllning går till antar jag. Hans namn är Axel Jonsson och jag älskar honom av hela mitt hjärta. Jag har snart älskat den här killen i två år och tänkt på honom varje dag sen dess. Han finns alltid där i mina tankar och jag tänker alltid på honom innan jag fattar ett beslut - "Undra vad Axel skulle tycka om det här?". Jag och Axel har gått igenom både framgångar samt motgångar sedan vi träffade varandra. Vårat förhållande har inte alltid varit som en dans på rosor men det är nog inte någon annans förhållande heller. Men vi har alltid funnits där och stöttat varandra genom allting. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, han betyder otroligt mycket för mig. Han är ovärderlig! Jag hoppas verkligen att det alltid kommer vara du och jag älskling trots vad framtiden förutspår. Vi kanske inte är speciellt lika men ändå är vi som två magneter som dras till varandra och som inte vill släppa taget om varandra ...någonsin! Vi passar tillsammans och hör ihop - "AxeLinAxeLinA". Jag älskar verkligen dig Axel Jonsson! Du och jag ...förevigt! <3



Kommentarer
Postat av: Axel

Tack :') <3

2010-08-14 @ 20:01:37
Postat av: Axel

Nu blev jag rörd! :') <3

2010-08-14 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0