Vilken dag!

Shohey!
Den här dagen har varit helt kaos. Först skulle vi till stranden men det blev inte så, sen så skulle jag vara med Axel men då blev det att vi skulle till stranden ändå men då ville jag inte eftersom jag hade bestämt annat med Axel. Sen när jag väl är med Axel så blev det krångel med. Först skulle vi ses däruppe, sen nere vid black cheap, sen nedan för Ullådalen men sen blev det ändå däruppe.. haha! Alltså.. ja, hänger ni med? ;) Mene när jag träffade Axel så kom vi först ner till ett ganska bra badställe men vi tänkte: "äh vi kanske hittar något bättre" då börjar vi gå och efter en halvtimme ger vi upp eftersom vi nt hittade något bättre så då var vi tvungna att gå tillbaka.. Då badade vi! Sen så var vi tvungna att skynda oss tillbaka.. Vi hade vi min cykel med oss så hahah, då blev det ännu mer krångel.. Axel ville skjutsa mig men det gick inge bra.. Sen satte jag mig på styret och då fick jag typ panik. Så det slutade med att jag fick skjutsa Axel, haha då gick det bra. ;) Men den där backen ner för ullådalen e fan lång! När vi kom ner hade jag typ märken av handtagen på händerna för ja var tvungen att hålla så hårt, sen hade jag hela min tyngd på ena benet så jag hade jätteont i ena benet och Axel hade ont i sin rumpa! ;D haha. När vi kom ner var Axel jättehungrig så då stack han till Sibylla eller något och jag väntade på att Marina, Tove och Ebba skulle komma och hämta mig. Alltså.. Det blev ingen tältning utan grillning istället. (orkar fan nt gå igenom varför det nt blev tältning, så jävla less) Men vi bestämde iaf grilling på Hawaii (nedanför ullån). Det var väl mysigt, skratt och allsång! :) Orkar typ nt skriva mer hahah. Mene det var iaf jag, Nässil, Tove, Ebba, Axel och Olle. :) Ett mysigt litet gäng.
Men nu vill jag bara sova.. så jävla less på den här dagen och vill bara att den ska vara över.. Imorgon blir det troligen Greningen! :) Så taggar inför det nu ist, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0