Första dagen i skolan och inspirationskort!

Jahapp.. Då var första skoldagen i nian avklarad!
Skoldagen var väl helt okej men ja.. Jag saknar 94:orna. Det var typ rätt tomt på något sätt även fast det är många nya elever i de yngre årsklasserna. Mene, haha vi hänger ju inte direkt med dem så det är klart att det känns tomt när många av ens kompisar har gått ut. :/ Mene.. Aja, man får försöka ha kul ändå!
Förresten så har jag börjat med en grej.. Som jag bestämt mig för att göra varje dag. Jo, det är att läsa ett inspirationskort varje dag! Vi har såna här hemma och de ligger vid mitt nattduksbord nu. Inspirationskort är alltså inspirerande kort (nehe äre?! Är du säker på det, Lina?!) som man vaknar till och då ska man dra ett av dessa och sedan ha det som guide för dagen. Asså fattar ni? Idag fick jag typ: "Jag ger aldrig upp" och sedan finns det en liten beskrivning bak på kortet som löd: "Det är omöjligt att misslyckas om jag står fast vid mina drömmar. Jag behöver inte veta hur, jag behöver bara hålla drömmarna i liv." Så det skulle jag liksom tänka på idag - "Ge aldrig upp!"
Jag tycker det här är ganska bra och det är typ haha spännande och se varje dag vad man får för kort. ;) Jag gillare.
Inspirationskort ;)
lådan? höhö.
Ett kort, idag stod det "Jag ger aldrig upp!"
Lite beskrivning av kortet på baksidan av det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0