update, yesyes?

tja fan! ✌
Andra dagen i skolan var väl rätt så chill. Eeeeh, jag vaknade faktiskt nyss efter en eftermiddags sömn.. eller vad man ska säga? haha. Åh, jag älskar att sovaaa.. ZzzZzzZz.. Fast bara ibland! (a) Haha, så jag kommer knappt ihåg vad som hände i skolan idag! (a) Men det är nog mindre viktigt för de flesta var ju typ där så tror ingen bry sig nog om jag inte berättar en sammanfattning om min skoldag, right? (;
Hmm.. vet inte riktigt vad jag ska berätta. Alltså jag är faktiskt ganska less på att blogga för jag är så hemskt dålig på det. Meeene ahah ja, ibland behöver man bara skriva av sig, mer eller mindre. :) Jag tror jag ska ringa till Axel nu och fråga hur han har det där borta på elevhemmet i Järpen.. Mene öhm, venne om jag vågar störa honom? Han svarar ju inte på mitt sms så han verkar nt ha sin mobil på sig. Aja, vi får se hur jag gör.. Mene aja, byee på er så ses vi! ;) ♥
jaah o toveeeh, mmmmmmh. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0