min dag i korthet

Heysan hoppsan!
Tredje dagen i skolan var väl hyfsat nice. Minns inte så mycket från dagen egentligen och tror inte ni vill veta direkt något om den. ;o Skola = boring.. eller? Men iaf efter skolan så drog vi och handlade käk och andra nödvändigheter till fjällutflykten imorgon. Vi ska till något ställe i Storlien som heter silver fallet typ.. tror jag? haha. Mene det blir nog nice men hoppas fan på bättre väder asså.. Detta duger inte! Efter det så drog jag hem och käkade middag med härliga familjen och därefter så kollade jag på mopedbilar. Jag har hittat en snygging jag vill ha.. Den kostar 80.000 så venne om jag ens får köpa den? Men den är fett cool! Den är orange, års modell 2007, gått 2000 mil och är i västerås! Den ska bli MIN, haha nerå. Men den va fan nice asså. Det är bra att det är en stark färg på den också så jag inte blir påkörd.. Skulle liksom vara så jävla typiskt! Mene efter det så packade jag inför fjällturen och sedan drog jag ut med Nancy. Innan jag gick ut med Nancy så satte Joakim på henne ett par kallingar. Hahaha, fyfan hon såg ut som en apa utan svans! (Svansen var i kallingarna) Sen så skrattade jag, Joakim och Tove tills vi låg på marken och Nancy typ stirrade på oss med ledsen min och bakåt strykna öron eftersom hon fattade att vi skrattade åt henne. Hahah åååh, det gjorde typ min dag. ;D När jag kom hem med Nancy så snackade jag med Axel i typ en timme. Han berättade en hel del om sin skola och sånt! :) Intressant. Jag ska nog träffa honom nu på måndag efter skolan i Järpen. Det blir nog niice! :) Jag har ju aldrig varit där på hans elevhem så det blir spännande! :) Men nu så ska jag hitta på något annat, ha det bäst kära läsare! ;) kyssss.
mopedbilen jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0