Hemma från fjällturen och Lokalen!

Hellusan!
Vi har ju varit på fjälltur nu mellan tors-fre och det var fan kul. Jag och Hampus typ garva ihjäl oss åt allt! haha, så jävla fult. Hampus, jag säger bara "Deathround". Hahahaha! Mene Hampus fick dessutom sova i vårt tält för han, Linus, Olle, Robin och Lau hade bara tagit med sig ett vindskydd medans vi andra hade tält. Det fan regnade och blåste och deras liggunderlag var svin blöta. Så jag sa att Hampus fick sova inne hos oss. Vi gick typ och la oss 22:00 och somnade 03:00? (: Vi typ snackade skit länge om allt möjligt men det var nice. ;)
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen direkt, hur härligt? Sedan fixade jag mig och drog på Lokalen. Där träffade jag typ allt och alla och jaaa, kvällen va fan nice men var på lite ledsamt humör när jag skulle hem. Jag saknar Axel så sjukt djävulskt mycket, jag har snart inte träffat honom på en vecka! :( Plågeri verkligen! Ge mig en avlidningsspruta någon? Jag klarar inte av saknaden längre. Okej, jag gör det väl.. Men snart äre fan kris. AXEL, JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING! :(((( *sadface*
Mene.. iaf imorgon så drar jag till Östersund med Ebba + mångaaa mer. Alla ska typ dit imorgon? haha, klassfest eller vad? Haha nerå fast jarå.  Mene aajaaaa, paalla dej nu bloggeeeen. Sjuukt sliten nu lix.. HAR FAN TRÄNINGSVÄRK I LÅREN! Har aldrig typ haft det innan.. Skumeliskumskum! Men Natti på er. pussssss!
jag i hårförlängning ;) på de svartvita bilderna har jag inte i hela hårförlängning så det ser lite fejk ut men aa. =) btw så finns alla fjällturs bilder ute på facebook just nu, just check them out!

Kommentarer
Postat av: maria

har en veckans blogg tävling igång i min blogg,klickan in här http://mariajonassoon.blogg.se/2010/august/new-thing.html#comment och skriv '' jag är med '' om du vill vara med och tävla ! :) kram

2010-08-28 @ 20:03:12
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0