Less fast ändå inte..

Heysan bloggen!
Varit på lite deppigt humör hela dagen typ.. Mene nu äre okej. :) Axel fick mig på andra tankar, älskar dig baby. Så nu är det frid och fröjd.. Jag ska dessutom träffa älsklingen imorgon som jag inte gjort nu på över en vecka! Saknat honom som fan, så det ska bli underbart. Just nu så sitter jag och snackar med Mette och Robin och hänger vid facebook. Chill! Jag borde egentligen sova nue snart.. Skola imorgon ju! Shiieeett. Min voffsing ligger här brevid mig just nu och suckade tungt.. Haha, hon vill tydligen sova iaf. ;) Mene ja, jag är lite less på några så ja..
Fuck you.
Min nya ring som ni ser där på "fuck you"- fingret. ;) Min hand ser typ värsta emo ut.. haha mene vafan nitar e jue inne nu o ja gillare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0