Barnvakt?

Tjena!
Slutade ganska tidigt idag eftersom vi inte hade någon musik, awesome. ;) Skolan var väl typ helt okej idag. Inga kommentarer så att säga! Btw så har jag på mig Toves och min hårförlängning just nu.. Clara och Mette fick testa den innan jag drog hem. Båda har ju mörkt hår så det såg lite skumt ut när de helt plötsligt hade lite ljusa slingor i det. ;) Förresten juste.. Jag och Tove blev erbjudna av Hans (Min SO och engelska lärare) att sitta barnvakt åt hans ettåriga son Pelle. Haha, åh vet inte varför han frågade oss. Antagligen för att vi är två och för att han litar på oss (?).. Mene jag vettefan hur bra hand jag har med barn? Så jag frågade Hans om Sarah fick vara med och hjälpa till. Hon är rätt van vid barn liksom. :) Hon fick det så troligen i framtiden ska jag sitta barnvakt åt Pelle. :) Det blir nog roligt men höhö, vi får väl se hur det går! Hans måste ju lita och gilla mig om man ger mig ett sådant ansvar. (a) Fedt. Mene ska nog hitta på ngt annat nu.. Pallar inte blogga! Så ciaao på dej bloggen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0