Varit i Järpen hos Axel!

Heysan läsare! :)
Idag efter skolan drog jag till Järpen direkt för att träffa Axel. :) <33 Efter lite strulande träffade vi varandra till slut! Vi gick först till bokhandeln för Axel behövde köpa ett anteckningsblock och sen gick vi på strandpromenaden och pratade. :) Därefter drog vi och käkade.. Eller ja, det var bara Axel som åt eftersom jag var rätt mätt efter först pannkakor på lunchen och sen direkt efter det hemkunskap och då käkade vi korv stroganoff! Mums men mättande. När Axel hade ätit klart gick vi till konsum och köpte vaniljglass och kladdkaka. ;) Yumyum! Vi tog med det till elevhemmet och där jag träffade hans nya klasskompisar, de verkade jättesnälla o trevliga. :) Det verkar ändå vara fett kul att bo på ett elevhem. Skulle också vilja göra det men till nästa år blir det kanske att bo i lägenhet med Axel i Järpen? Det blir nog awesome det med. ;) Mene tiden gick ganska fort och helt plötsligt var det dags att åka hem.. När vi stod och väntade på bussen bestämde sig Axel för att åka med mig. Han har sovmorgon imorgon så då passade han på och överaska sin familj genom att komma hem igen för en stund. :) Jaa.. Nu efter det där så har jag tagit ett bad och ska snart krypa till kojs.. Är typ fett trött! Så ja.. Jag säger väl godnatt till er nu kära läsare. Godnattie, sov så gottie alla. ;) <3 pusss.
Jag älskar dig, Axel!! <33 Världens bästa pojkvän. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0