Varit med Sarah hela dan!

Heysan!
Idag så har jag varit med Sarah hela dagen. Vi var först hemma hos mig en stund, sen cyklade vi på byn och hamnade på stranden därefter. :) Vi satt väl mest och snackade och berättade massor av saker för varandra, det var ju typ fem veckor sen vi sågs sist? Mega längesen! :o Så det var kul. :) Efter det så åkte vi hem till Sarah och käkade middag och sen kollade vi på tv resten av kvällen. ;) Myyyys! Imorgon fyller ju dessutom Sarah femton år så jag ska åka dit och säga grattis! :D På tisdag, alltså i övermorgon så ska jag och några till fira henne på Holiday Club (vi ska bada) och sen troligen ha någon filmkväll. Det blir nog awesome! ;) <3

jag&sarah! ;) lika snygga som alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0