50 sanningar om mig själv

1. Mitt fullständiga namn är Lina Mathilda Hansson (även Hjortborg innan)
2. Jag har en tvillingsyster, en bonusbror och en bonussyster
3. Jag är helsvensk
4. Jag förlorade en vän för snart två månader sen
5. Jag har funnit kärleken
6. Jag har mått skit på grund av kärleken
7. Men jag också svävat på små rosa moln på grund av kärleken
8. Jag såg när min pappa dog när jag var 10år gammal
9. Jag trodde jag skulle dö för lite mer än två veckor sen
10. Jag älskade djur när jag var liten
11. Jag har hållit på med över 20 sporter
12. Jag håller inte på med någon speciell sport just nu men jag älskar att sporta
13. Jag äter ketchup till det mesta
14. Min familj har haft 12 husdjur totalt
15. Jag bodde i Ullån på Englandsvägen 9 första tiden i mitt liv
16. Jag dog nästan när jag var två månader gammal i kikhosta
17. Jag hade extra lektioner i både stavning och läsning i grundskolan
18. Jag spelade ett online spel som hette hundparken i 4år
19. Det spelet gjorde så att jag är bättre i svenska nu
20. Jag är inte allergisk mot något
21. Jag har aldrig lekt med barbiedockor
22. Jag tycker det är roligare att umgås med äldre
23. Jag har alltid haft minst två riktigt nära killkompisar i mitt liv
24. Jag kommer lättare överens med killar
25. I fjorton år har jag varit en så kallad "pojkflicka"
26. Jag är inte långsint
27. Jag är född i Skyttens tecken
28. Jag tror på stjärntecken
29. Jag tror inte på gud
30. Jag är konfirmerad
31. Jag vill ha bättre självförtroende
32. Jag har en tendens att trotsa folk
33. Jag hatade att shoppa kläder när jag var liten (och då menar jag hatade)
34. Jag har blivit kär i första ögonkastet och fått fjärilar i magen
35. Jag tycker inte om hotellfrukost
36. Jag tycker inte om att resa utomlands för länge
37. Jag har aldrig varit otrogen men alltför närgången har jag varit
38. Jag är oftast bra på att argumentera och stå upp för mig själv eller andra
39. Jag har varit både brunett och blondin
40. Jag blev kysst första gången i mitt liv den 2 maj 2009
41. Jag är 151 centimeter lång
42. Det värsta som hänt i mitt liv var när min pappa dog
43. Jag älskar korv och makaroner
44. Jag ska ta AM-kort i år
45. Jag har bott i Åre i hela mitt liv
46. Min familj har lägenhet på Östermalm i Stockholm
47. Jag hatar människor som tror de är bättre än andra
48. Jag har bott i mitt nuvarande hus i hälften av mitt liv
49. Just nu vill jag flytta efter nian
50. Jag älskar min pojkvän Axel Jonsson

Sådär.. Nu har jag berättat 50 sanningar om mig själv, din tur tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0