Armband?

Jag är sugen att köpa armband till mig och Axel. :) Vi hade armband förut men jag tappade typ bort mitt den dagen jag fick det.. -.- Eller ja, den ramlade av för Axel hade knytit för löst. Så det var inte mitt fel! Okej. Aja, ångest över det ändå.. Förlåt älskling! :c

Mene jag såg på Fokis blogg att hon hade köpt ett armband där det stod hennes och Rickys (hennes pojkvän) namn. Namnen på armbandet är självklart valfritt. Jag tyckte iaf armbandet var gulligt och snyggt men kanske lite för tjejigt för Axel? Så jag funderade på det som har namnet "Sofia" istället. :) Mene jag venne.. Vi får se, bara en rolig tanke. :) Eller så är det bara jag som får bära armbandet med båda våra namn. ;) Men visst är de fina?

Fokis armband, snyggt!





Armbanden och andra smycken hittar ni på www.minanamnsmycken.se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0