Bra fast dåligt

Heys!

Sitter här med schysst sällskap. Johannes och Tobbe spelar Wii sports - Tennis, Tove och Ronja kollar på och snackar och jag sitter här och mår skit. Jag tror det beror att jag druckit tre Burn för att hålla mig uppe. Jag vet inte men jag känner mig pigg men helt förstörd i kroppen.. Speciellt i benen? Fett wierd. Dessutom har inte Axel skrivit något godnatt-sms till mig.. *Buhuhu* Nu kommer jag inte kunna sova heller.. :( Driver, men jag sover mycket bättre när han skrivit godnatt sms till mig. :) Då känner jag mig trygg. Mene jag vet, kräset av mig att begära något sådant men alla har sina speciella "vanor". ;)

Aja, orkar inte skriva något mer.. Axel, om du ser det här..
Skriv godnatt sms till mig så jag mår bättre! :D
(Men jag tvivlar på att du är vaken nu..)


Godnattie alla och sov så gott. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0