Don't worry, be happy!

Haha, jag känner att det är sjukt bra uppdatering nu asså. (;
Nämen seriöst.. Pallar inte blogga speciellt mycket just nu. Idag ska jag kanske vara med Axel efter hans golftävling. Han och Olle har ju kärat ner sig i golf totalt så de är ute på golfbanan just nu och tävlar som sagt. ;) De ska typ tävla hela veckan! :)

Själv så måste jag lämna tillbaka några filmer till Marcus ngn dag.. Har haft dem hos mig jättelänge? Så han måste få tillbaka dem. :) Kanske ska ordna det idag? Om jag orkar. (a)
Snart så kommer min lilla Ebba hem! Hon kommer faktiskt hem då när Axel åker precis. ;o Så då ska jag vara med Ebba 24/7, haha. Mene jag vettefan när jag ska till Sundsvall och hälsa på Axel? o.o Sommarlovet är ju typ slut nu..? Och när ska vi åka till Stockholm tsm? Vi kommer fan inte hinna. :c Tragiskt.

Aja nu har jag iaf uppdaterat lite. :) So don't worry, be happy!

tove&jag för några månader sen!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0