Grillkväll

Hallo söta läsare!

Idag så har jag bara tagit det lugnt.. Jag kollapsade ju igår så jag lärde mig att gå på nytt igen idag. Jag har typ jättemkt träningsvärk, hosta och mår illa ibland men annars så mår jag ganska bra. :) Tack till alla som skickat meddelande, ringt, frågat på facebook, på msn och kommit fram till mig och frågat hur det är med mig. Ni betyder! <3

Men ikväll så stack jag iaf och grillade med Axel, Olle, Ronja, Sarah, Linus och Engelina! :) Vi hade det mysigt men det tog ett tag innan vi fick igång någon brasa. Jag tog ganska många bilder så får lägga upp några här sedan imorgon och resten får väl hamna på facebook, så håll utkik! ;) Vad som hände på grillningen var allt från myggbett till bäver-expedition av två experter vid namn Sarah och Olle. Spännande, spännande! Pogrammet kommer ut i höst på TVÅre, missa inte det! ;) Förresten så har vi också skjutit potatis med Arvids potatiskanon (Eller vare heter), spelat Halo och fått Engan och Olles special-drinkar! Mums, mums. Tyvärr så är nog receptet hemligt så jag kan nog inte berätta vad det innehöll men gott vare iaf! :) Vi grillade typ korv och sådant men såklart hade jag och Linus köpt typ samma saker. Samma chips, samma korvar (Såna korvar med specialeffekter, alltså utan korvskinn) och typ samma läsk. -.- Mene aja, det var nice ändå! :)

Sarah och jag! ;)


Men nu måste jag faktiskt sova små barn..
Ni får ha det så braa, I love you all! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilka fina ögon du har! :D

2010-07-05 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0