Hejdå Axel, Hej Johannes!

Helluu!

Igår så var jag med Axel Älskling Jonsson. Vi lekte typ tjuv och polis med Olle och arvid ett tag. ;) Haha, de hade satt upp ett tält så det var typ fängelse. :) Sedan så försökte vi flyga drake men det blev trassel hela tiden så Axel fick försöka trassla upp det medans jag och Arvid spelade fotboll. Jag ägde Arvid lite såklart men eftersom jag kollapsade bara för ngn vecka sen så måste jag ta det lugnt.. Jag är ganska snorig och hostig just nu så det är inte så bra för mig att hålla på att springa efter en boll som en galning! (aa) Mene efter det så gick jag och Axel upp och spelade Halo och sedan åt vi. :) Därefter drog Olle och Arvid iväg och spelade golf och då fick jag och Axel ta ner tältet, fixa med ngt annat tält och hänga upp tvätten. Hah! :) Vi vara duktiga. Efter det så tittade jag och älskling på tv och sedan så skjutsade han hem mig. Hah, tog typ en halvtimme för oss att säga hejdå. Han åkte ju till Sundsvall idag så vi kommer inte träffa varandra på jättelänge.. :( I miss u, honey. <3

Mene idag så ska jag ut på nya äventyr och leka med Johannes. :)<3 Fun, fun! Så jag måste fixa mig nu men ni får ha det så bra utan mig. Heydåå! :)

Söt men geekig bild på mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0