Hemma från Greningen!

Tjena mellan bena! (driver)

Greningen var ganska så nice mene inte mkt till sömn fick man! Men så blir det faktiskt när man har en pojkvän vid namn Axel Jonsson som ska prata i sömnen hela tiden och vara skitvarm. Aja, tur att man har en het pojkvän iaf.. Om vi nu ska se det roliga i det hela. ;) Haha, när vi spela kort så kom Axel på en ny raggningsreplik. Vi spelade svälta räv, klubba säl, banka bäver (kalla det vad ni vill) och så var han alltid så snabb på att slå på högen så då sa han: "Ni vet väl att de kallar mig.. Kobran? :H" hahahha, åh gaaarv. Och då kom Olle direkt och ba: "Och jag kallas... Snoken! ;)" hahaha. Sköningar! ;)

Mene jag orkar typ inte berätta allt i detalj vad som hände. Mene det var nice iaf! :) Lägger upp några bilder sen. Just nu är jag lite irriterad på mig själv eftersom jag slarvat bort min mobil.. drygtdrygtdrygt! Jag tror den är hemma hos Axel så jag har sagt till honom att leta efter den åt mig. Jag drar ju till Stockholm imorgon så jag vill helst ha den innan dess! Axel ska kanske ta hand om min hund medans vi är borta också.. Undra hur det kommer att gå? ;)

bjuder på en bild på mig från i vintras.. ganska coolt va? ;)


Mene nu ska jag sluta dryga..
Heydåå ses sen kanske alla läsare! :) <3

Kommentarer
Postat av: tove

det är faktiskt min lilla hund ^^

2010-07-07 @ 01:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0