Hemma från Johannes och jag älskar dig Axel! <3

Heyhey!

Nu är jag hemma från Johannes. Vi somnade runt 03:30! (a) Vi kollade på den första Harry Potter filmen (älska Harry Potter) och så spelade jag Wii Sports Pingis tills jag inte orkade stå längre. Haha, mene fyfan vad kul det var. Jag vette fan hur länge jag spelade men det var ett bra tag iaf. ;) Fick som högst 1500 poäng! :D Då mötte man bossen men hon slog mig. :(( *snyft* mene haha får ta igen den matchen ngn annan gång. ;)

Vi stannade hemma hos Johannes till 16:00 och chillade. :) När vi åkte hem därifrån åkte vi hem till Axel en snabbis och hämta en par byxor han lånade av oss iförrgår och så hade han lagt ditt en liten present åt mig. Han har ju åkt till Sundsvall så han gav mig liksom en liten avskedspresent. :)

Alltså, ja kolla.. jag dog. Världens underbaraste kille! <3<3<3<3
Och han är min! Bara min! <3<3<3








Btw.. Visst skriver han fint? :) Min älskling. Jag älskar verkligen dig Axel! <3 Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0