@ Home

Hejhej bloggen!

Jag kom ju hem igår från Stockholm, känns lite skönt att vara hemma men vill faktiskt tillbaka. Det finns ju ingenting att göra i Åredåredalen? Aja, får försöka dra härifrån så snabbt som möjligt igen, kanske tar en vända till Skåne? ;) Yaaaaho!

Jag har ju hunnit gå på Gröna Lund, shoppat en hel dag på stan, lärt mig åka tunnelbana(haha), sett Eclipse på bio, varit med kusinerna osvosv. Det bästa är att jag har varit utan föräldrar större delen av tiden jag var i Stockholm och det känns så otroligt skönt att slippa dem ibland. Jag bodde ju en natt hos Saga och Ebba i deras lägenhet bland annat. Nice!

Jag drömde världens konstigaste dröm inatt också och jag lyckades faktiskt drömma klart hela innan jag vaknade - brukar alltid bli väckt under halva eller någonting. Men nu ska jag klä på mig och dra mig ut i solen, hörs senare! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0