Hos Johannes med tungt häng! ;)

Hoho! :)

Just nu sitter jag hemma hos Johannes med Tove, Tobbe och såklart Johannes. :) Vi har kollat på den otroliga vandringen, Herkules och nu kollar dem på någon Metallica live DVD. :) Jag har även spelat Wii sports och så gick vi ner till ICA och handlade käk. ;) Det är väl typ det jag har gjort idag men det e nice. :D Hörde från Axel att han inte hade åkt än? O.o Han åker imorgon tydligen. Vi ska förresten sova över här allihopa också. Sweet huh? ;) Mene nu ska jag nog gå och vara lite social. Jag ska äga Tobbe och Johannes på Wii Sports Tennis sen. ;) Så hey på er kära läsare! :)

ehm ja.. kyss på er. hhahah! Skidkyss. :) Saknar det fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0