Jag hatar när mina tangenter slutar att fungera på min dator!

Ibland så slutar mina tagenter fungera, iallafall T, R, F, G, V och B. Det är typ helt omöjligt att skriva utan de bokstäverna så jag får alltid vänta ett tag innan de kommer tillbaka igen. Det ser verkligen ut som att jag skriver på ett annat språk. Annars får jag väl också använda mig av det där skärmtangentbordet som man kan hitta via:
 
Start - Alla program - Tillbehör - Hjälpmedel - Skärmtangentbordet.

Jag lärde mig det nyss nämligen, så himla stolt! Är inte så teknisk av mig, tyvärr..
Det brukar se ut såhär när jag inte kan skriva ordentligt:

Image and video hosting by TinyPic

Aja, nu funkar de igen. Jag ska fixa allting så att jag kan börja använda MAC:n på heltid och pansionera den här PC:n. Aja, nu ska jag typ kolla på film och sen gå och lägga mig, puss allihopa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0