Jag vill bort från Åre nu, börja ett nytt liv!

Nu längtar jag bort från Åre verkligen! Jag vill träffa nya människor och leva ett nytt liv. Jag vill inte bo kvar i den här gamla hålan längre utan jag ut i världen, se mig omkring och uppleva nya saker! Visst, man träffar lätt nya personer i en turistort som Åre. Men vafan.. Jag vill bortbortbort! Det är liksom fortfarande samma gamla personer man träffar varje dag från ens lilla skola i Duved. Jag funderar verkligen seriöst på att flytta till Stockholm eller Östersund efter nian. Jag och Tove snackade om sådant igår och hon vill det också. Vi har ju redan en lägenhet i Stockholm dessutom så liksom.. Go for it?!

Jag vill bort härifrån nu..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0