Kort beskrivning av min vistelse i Stockholm!

Heysan läsare! ;)

Vet att det varit sjukt dålig uppdatering nu medans jag har varit i Stockholm men jag har verkligen inte haft tid för att sitta vid datorn.. (Och egentligen hatar jag att jag sitter här just nu, vadå sommarlov?) I torsdags så var på vi Gröna Lund tillsammans med kusin Ebba från 13-23:00! Hah, vi ledsnade aldrig. ;) Vi åkte allt såklart.. Frittfall och Insane mest. Utan dem så skulle Grönan vara sjukt trist. Spökhuset var också nice, de har typ blivit sjukt bra på att skrämmas därinne! :o Sjukt kul iaf. Speciellt när vi står och typ tittar på något så kommer det fram en snubbe med horn bakom Tove och Ebba och jag ba: "Kolla bakom er tjejer!" och de ba börja skrika skitmkt och då började jag också göra det, haahhah. ;D Sedan i slutet så jagade ett spöke oss enda till utgången.. Haha, fyfan det var hemskt för jag sprang sist! :O

Mene igår så shoppade vi typ hela dagen med kusin Ebba igen! Det var nice men svettigt här i varma Stockholm. Det var sjuuukt varmt på Grönan också men vi överlevde. Tove köpte tre tröjor och jag tre ehm.. BH:ar! :D Nice va? ;) höhööh. Mene på kvällen så såg vi Eclipse, den var skitbra! Den bästa hittills tycker jag, helt klart värd att se. :) Efter filmen så mötte vi upp kusin Saga och drog till deras lägenhet här i Stockholm och sov där istället. Vi kollade på film och snackade till 04:00 om allt möjligt. ;) Mysmys!

Idag så har vi mest tagit det lugnt.. På kvällen så åkte vi till Södermalm och käkade (Har typ aldrig varit på söder.. Hallå Östermalm är det som gäller?!) Hahah nerå.. Mene det är ganska så sant! Jag kan typ inte söder alls. Vår lägenhet är ju på Östermalm så det är typ inte så konstigt att jag kan det bättre. Efter Södermalm gick vi till Gamla Stan, Kungliga Slottet och därefter tillbaka till Östermalm. Ett fint litet hejdå till Stockholm helt enkelt!


business woman ;)


Men nu måste jag sova för Peter tjatar, hejdå! :) <3
Mer bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0