Mot Stockholm!

Halloo!

Var nyss och lämnade Nancy hos Axel. Han och hans familj ska ta hand om henne till på fredag och Nikki ska ta hand om henne lördag till söndag. Först hade vi ingen hundvakt till henne men tillslut hade vi två.. (?) För jag hade liksom lovat Axel och mamma och Peter hade lovat Nikki. Så vi fick kompremissa lite men jag tror det blev bra nu! :)

Varför vi behöver hundvakt är för att vi sticker till Stockholm nu klockan 10:00. ;) Ska bli kul att komma till storstaden men också lite tråkigt eftersom Axel redan har åkt till Sundsvall när jag kommer hem.. :/ Mene aja jag ska nog åka till honom i Sundsvall och han och jag ska ju åka till Stockholm någon helg. Jag pratade ju om det en gång förut ni vet? Det kommer nog bli awesome! :)

Men ni ska jag packa klart det sista inför resan. Jag hoppas min lilla vovve kommer ha det bra hos dig nu Axel. Men det kommer hon säkert ha, det är jag helt övertygad om! ;) Hon följde med Axel på jobbet nu på morgonen, hoppas hon inte är allt för jobbig mot dig. Jag älskar dig, honey. <3

jag nu! ;)


diggaa!
Btw.. Ser ni det där röda på min arm? Det är Linus som har ritat över hela den armen med spritpenna.. Jag får inte borta det! :( Men, men.. Det försvinner väl snart förhoppningsvis! :)

Ni får ha det så bra utan mig nu alla läsare! Jag kanske klämmer in något inlägget när jag är i Stockholm, vi får se.. Men hejdå på er och ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ballt! Vi har likadana kameror! ;)

2010-07-07 @ 23:03:25
Postat av: Lina

Awesome! ;)

2010-07-10 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0