Regn och fucking åska?!

Asså igår var det verkligen så sjukt varmt.. Men nu öser regnet bara ner och det åskar som satan?! Jag hittade nyss min hund Nancy utanför min dörr. Hon skakade och hade svansen mellan benen och kollade på mig med puppy eyes som verkligen skrek: "SLÄPP IN MIG I DITT FUCKING RUM DET ÄR FAN LIVSFARLIGT HÄR UTE!" haha. Mene hon är så jävla rädd för åska. Det är typ det enda hon är rädd för. Och hon är verkligen liiivrädd för det. :( Tycker synd om henne. Hon ligger under mitt skrivbord nu och skakar. :c <3 Mitt lilla hjärta. Tidigare idag när Axel var här var det faktiskt ganska fint väder men nu?!?!! vafan? O.o haha. HOPPAS DET REGNAR PÅ YRAN!! MOAHAHAHAH fyfan vad jag är ond. :D Mene ska inte blogga ngt mer.. Känns inte säkert, ha det bra alla. kyssss!

Min ängel<3


Kommentarer
Postat av: charlie

hahah, du fick som du ville.

det regnade på yran ;)

2010-08-01 @ 17:50:01
URL: http://charlieemma.blogg.se/
Postat av: Lina

haha japp! ;) <3

2010-08-01 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0