Ridningen gick bra och jag hoppas att St.Olavsloppet kommer gå bra det med imorgon!

Halloo!

Hemma nu och allt fixat inför imorgon. Jag ska ju springa min sträcka imorgon och ja, jag kommer att dö! Mene ska bara springa 4,8 km mellan Slåtte och Wången. Men det kommer typ vara strålande sol imorgon så jag kommer typ svettas som en gris medans typ alla tittar på och hejar på mig. KILL ME! haha nerå.. Men vi får hoppas att det går bra. HOPPASHOPPASHOPPAS!

Mene jag kom hem från Ronja ungefär vid 21:30, har typ varit där hela dan. Vi red iaf någon skogsslinga och min häst skulle gå in i varenda gran den såg så att mina bara ben rispades sönder av barren. Fy satan vad ont det gjorde! Och jag vet att han gjorde det med flit bara för att busa! -.- Men det var roligt ändå, som sagt skitlängesen jag red! Jag och Ronja hann prata en del också så det var nice. :) Saknat dig, gumman! <3 Mene när vi kom hem från ridturen så drack vi typ skitmkt vatten. (Vi glömde att vi kunde ha tagit med fika och vatten medans vi red) Därefter vilade vi lite, vi var ärligt talat helt slut efter ridturen, haha. Men därefter så lagade vi mat, KORV OCH MAKARONER (!!!!!!!!!!111) Så jävla god maträtt så det finns inte, jag kan föräta mig på det. Man ska ju liksom njuta av det goda i livet, inte sant? ;) Efter maten så drog jag och Ronja upp på hennes rum och jag kollade typ på alla möjliga skolkataloger (och ja, alla såg ut som retards) medans Ronja satt vid datorn. Vi typ snackade då också medans jag ringde till Sarah och Axel hela tiden för att fixa med St.Olavsloppet. Men det är iaf fixat nu. Så det e niiiiceee! Men hahah jaaa. NU MÅSTE JAG SOVA!! Ska fan upp 07:00 om inte tidigare. Så hejdå alla söta läsare vi ses imorgon!

Bilder idag från ridturen. ;)










Kommentarer
Postat av: ronja

snyggare "ridkläder" man har då -.- ;p

ahahahahahah du la inte upp bilden ;))

sötis du är, puss.

2010-07-03 @ 00:15:02
Postat av: Lina

Jag tänkte göra det men när man ladda upp såg man inte "bajsfläcken!" :( <3 haha.

2010-07-03 @ 00:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0