Seriöst värre! Oj vänta.. /Care!

Hellu alla söta läsare! :)

Just nu väntar jag på att klockan ska bli 17:00 för då ska jag dra hem till Johannes och bo hos honom hela helgen. :) Han har FF så då ska jag, Tobbe, Ronja och Tove bo hos honom. ;) Nice, nice! (Ska fan klå den där bossen på Wii Sports Pingis då!) hahah, yeeeah!

Annars så har jag väl idag för det mesta sovit.. (aa) I <3 Sommarlov. Jag har typ inte hostat på ett helt dygn! Så jävla nice. "That's the way, ah ah I like it!" haha. ;) En grej jag har lite ångest över är att jag inte pluggar till moppeprovet eller gjort min två sista körlektioner. Dislike! (haha nu sitter väl alla och tänker "jaha jag undrade just") hahha men gaaah ångest. :( Okey, jag ska fixa det ngn gång! ta det lugnt. Djupa andetag.. (!!!!!1) ångest.

Jag vet inte vad jag vill få ut med det här fina inlägget.. bara en massa skräp antar jag. Varsågod kära läsare här har ni lite skit att läsa. :D:D:D Jag vet jag är lite.. vad ska man säga? Speciell kanske..? Aja, whatever.. See yah in hell. Hah, det fula är att inlägget är seriöst i början men blivit allt oseriösare eftersom.. Aja, /care.

och ja det e jag på bilden.. -.-
PUSSSSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0