Sjukt varmt igår men kanske ännu varmare idag med tanke på vem man ska vara med? ;) fniss

Heyyyyyys! :)
Igår så hade jag och mamma mor&dotter dag typ. ;) Mysigt! Vi låg för det mesta och solade på våran stora veranda och fysatan vad varmt det var! Jag och Nancy sprang ner till vattnet efter en stund och badade i Åresjön. :) Det var superhärligt men det tog en liten stund att vänja sig vid vattnet. (a) Mamma vågade nt bada med oss! hhihi.

Sedan så har jag återförenas med en gammal internetkompis igen! Han heter Emil, 17år och är från (hör och häpna) Danmark. ;) Hah, oftast så förstår vi varandra men ibland inte. Mene han är jättesnäll! :) Han vill att vi ska snacka på Skype men hahahaha då kommer jag verkligen inte förstå vad han säger. :o Bara vissa ord.

Mene idag ska jag iaf vara med Axel Älskling Jonsson. Vet inte riktigt när, hur och var men det ska iallafall vara VI idag. Yaaahooo! :) Så det är bäst att jag fixar till mig lite eftersom jag ser ut som crap. Men ha det så bra kära läsare! <3

moi för några månader sen.. Hade precis hittat dem där glasögonen igen, aahhah Joakim o Tove hade saknat dem. :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0