Skåne?

Hejhej allihopa!

Alla som är i Åre vet väl att det är typ sjukt trist här? Ja.. Jag försöker just nu ta mig till Skåne på en jävla vänster men vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag ska förmodligen träffa två tjejer där, Milla och Josefine..

Jag kommer nog bo hos Josefine över en natt och sen så kanske jag ska få bo i ett eget hus själv därnere och sen så ska Alexander hälsa på mig. Jag kanske bor hos honom någon natt också? ^^ Jag snackade med honom på skype men han kommer inte bo hemma när jag drar ner dit så han får väl komma och hälsa på mig.. Humhum..
 
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Hehe, tog ett litet smygfoto på gullungen! ^^

Jag kommer säkert ta en sväng förbi min bonusfarfar- och farmor och så kommer jag hitta på lite mer bus så det ska nog bli roligt. Jag får dessutom åka när jag vill - bara att ta nattåget. ;) Måste bara planera lite så att allt kommer att funka, orkar inte vara i Åre..



Aja, ska se på filmen Farsan nu så night people! <3

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0