@ Tråååkiiigt!

Hejhej allihopa!

Idag har jag inte gjort så mycket.. Jag vaknade vid runt kl 12:30 och var tvungen att gå ut med hunden men det var så fult väder att jag inte pallade gå ut förrän 15:00 när det hade klarnat. Inga moln på himlen nu ikväll så jävla nice, just love it!

Jag var ute med Nancy i två timmar och vi gick runt på stranden, rätt härligt. Jag har saknat min lilla bebis <3 Sedan har jag myst med familjen och tagit ett bad och jag bara älskar mitt hår just nu. Sjukt fina lockar! Jag har också pratat med Walle som alltid får mig att bli på bra humör. Han är en riktig klumpeduns, antingen ramlar han eller så gör han sönder någonting. Varje dag. Te.x idag så var han på något vattenland nere i Skåne och då hade han halkat och slagit sig i någon trappa. Han slog också sönder sin kompis lampa och så har han gjort sönder ett fönster. Duktig pojke! :P Han föddes ju fredagen den 13:e så är ju knappast förvånad egentligen ;)

Aja, är sjukt trött också.. går knappast och lägger mig i tid nu på sommarlovet, känner sig lite sliten också, ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll och imorgon blir det fiske med Johannes, awesome.

Aja, vi ses gott folk! <3

Walle



Trötta jag.





Jag är en trött tjej just nu helt enkelt. Nattienattie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0